Dyg58 Kızlar 6 haftalık gebeyim otizmli bi kızım var son zamanlar da cok sinirlendiriyo beni cok gerginim cok üzgün stresliyim bebegime bişey olmaz değil mi o kadar psikolojim bozuluyo ki😔😔 daha kalp atısını henüz duyamadım devlette kucuk dedi
Hsnsarem-94 Dyg58 ya pardonda kızınıza niye sinirleniyorunuz madem küçük bu şekilde evladınız var niye bebek düşündünüz hemen sinirleniyorum su bu demeyin lütfen
Dyg58 Hsnsarem-94 harika bi tepki teşekkürler hemen cocuk düşünmüşüm evet o yüzdwn 10 sene bekledim ne kadar duyguszsunuz
Hsnsarem-94 Dyg58 bu kadar sene beklediyseniz bebeğinize sinirlenmeyin o zaman kusuru bakmayin tepkim biraz sert olabilir ama ben çocuklara hele hele bebeklere sinirlenolilmsini anlamıyorum bu da benim kendi ideolijim . Ayrıca bu süreçlerin geçici olduğunu bildirmek isterim .