Mnur Kızlar baş parmağımda tırnak batması var ve şuan çok ağrıyor bildiğinz ağrısını dindircek doğal bişey varmı?
Msdlnmn Mnur eger enfeksiyon kaptiysa sarimsak sur canim cok iyi geliyo bende yapiyorum hamilelikten oncede vardi
Esraaaaaaaaa Mnur canım ben kuaförüm güzel bi kuaföre git hijyenik olan pedikür yaptır pedikürden sonra vazelin kullan yapan kişi batığını güzel alırsa rahatlarsın
Mev Defter sayfasını küçük parça şeklinde sigara gibi sar biraz tırnağını kaldırıp altına sıkıştır sonra geçiyor valla çok çektim ben çok şey denedim geçmedi dediğim yolla geçti bir daha olmadı çok şükür
Mev Mnur tırnağın uzadıkça kendini atıyor zaten ihtiyaç hissettikçe değiştirirsin pamuk koyunca ezilme oluyor ama kağıt daha sert kalıyor