Gizemiii Kızlar merhaba 19+3 olduk 2 gündür akşam olunca belim yarılıyor sanki yaşayan varmı napıyorsunuz?
Kze Gizemiii bende de bel ve sirt agrisi var hatta kalcam da agriyor :( 23+4 uz yatmaktan da oluyor ayaktayken de oluyor her turlu bence agirlasiyoruz ondan dolayi
Kze Gizemiii oyle gozukuyor :( randevu yaptilar ben fizik tedaviye gidicem egzersiz ya da destek kemeri gibi bisey veriyolarmis bakcaz artik
Esahan Zuneyha Ne bileyim eskiler adetken ve hamileyken bele çok ellenmez derlerdi kulak aşinalığı kalmış bende ondan korkuyorum.