MutluluklaGelBebek Ben aşılama oldum çok şükür tuttu fakat kaç haftalık olmuş oluyorum, son adet günüme mi ,aşılama tedavisine başladığım güne göre mi yoksa aşılama yapıldığı günü mü baz alıcam bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
gizemm0688 MutluluklaGelBebek ben de tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım. Sat a göre hesaplıyorlar. Detaylı ultrason icin gittiğimde transfer tarihinı de sordular. Ona göre haftasıyla uyumlu mu diye bakıyorlar.
MutluluklaGelBebek tatlibebegim_ canımmm seniii hatirladim bizim ilk aşilamamız tutmamisti hatta sen ikinci aşılamada hamile kalmistin bnde 2.de hamile kaldim simdi haftaya ultrasyona çağırdı ama bana çok erken geldi
tatlibebegim_ MutluluklaGelBebek yaa evet ben 2.de kalmıştım doğum yaptım 4.5 aylık oldu bebeğim, son beta kaç çıkmıştı seninn
MutluluklaGelBebek tatlibebegim_ canim benim cok korkutucu sekilde oldu 11.gunu 25 degeriyle ogrendim ertesi gun lekelenme basladi kan verdim 37 cıktı ertesi gün bildigin kanama başladı adet oldum dedim gittim test verdim 44 çıktı ama 24 saat bile dolmadan veriyorum bu testleri ve hep farklı hastanelerde en son arastırmada verdim 55 cıktı doktor tam iki gun sonra ver dedi ozmn verdim 135 cikti kanamamda lekemde durmustu doktor haftaya ultrasyona gel dedi insaAllah da saglikli gideriz
tatlibebegim_ MutluluklaGelBebek aa ama son verdğinde 2 kat artmış progestan fitil falan vermedi mi düşük önleyici
MutluluklaGelBebek tatlibebegim_ fitil olarak kullanamadim canim agizdan alabilirsin dedi almaya basladim kanamam durdur lekeye dondu ve bitti kanamada gorurken artiyodu deger sanirim ben o arada adet gordum.. Son verdigimi tam 48 saat sonra verdim lekeye dondugu zaman verdim hatta ama aklimi karistiran haftaya gozukur mu ki kese tamm son adetime gore 4 hafta 3 gun bugun ama deger o kadar artar mi ozmna
tatlibebegim_ MutluluklaGelBebek görükür inşallah benim geçen sene 26 ağustosta 219 çıkmıştı doktor 4 eylüle gün germişti o zaman alttan bakarak keseyi görmüştü karından görünmez demişti
MutluluklaGelBebek tatlibebegim_ hayırlısıyla gözüksün sağlıkla kucağıma alayım da kimyasal gebelik riskini büyük oranda atlattık şimdi de dış gebelik olur mu korkusu sarmış içimi Allah uzak etsin de yani şu kanama olayı benim psikolojimi aşırı derece bozdu ilk gebeliğim ama gram sevinemedim
MutluluklaGelBebek tatlibebegim_ canım senin aşılamanın kaçıncı günü ne kadar çıktı, ultrasyona göre hatırlıyon mu artışlarını en başından
MutluluklaGelBebek gizemm0688 Allah analı babalı büyütsün canım, cevabın için teşekkür ediyorum ozmn benim 4 hafta 3 günlük oluyor sat göre
tatlibebegim_ MutluluklaGelBebek hiç stres yapıp moralini bozma miniğin seninledir inşallah bebeğin iyi tutunması için avakado yiyebilirsin, belki o kanama yerleşme kanamasıdır tam kırmızı mıydı rengi
MutluluklaGelBebek tatlibebegim_ bildigin koyu kirmiziydi yani cok ince pihti geldi ben dustu dedim ama kanaman lekeye dondu lekem bitti hatta leke sirasinda da en son iki kat artti
tatlibebegim_ MutluluklaGelBebek 12 yada 13.günü 36 çıktı 2 gün sonrası 89 çıktı tekrar 2 gün sonrası 219 çıktı bidada vermedim işte doktor gün vermişti 1 hafta sonrasına oda alttan görüldü kese ondan sonraki haftada kalp atışı için çağırmıştı
MutluluklaGelBebek tatlibebegim_ ben 2 gün dolmadan verdim hep bide farklı hastanelerde mesela ilk verdigim ve ucuncu verdigim ayni hastaneydi ama 48 saat dolmamisti (25-44) olan. İkinci ve sondan bi once verdigim ayni hastanedeydi oda 48 dolmadan (37-55) en sonda iste bu 55 cikan yerde 48 dolunca verdim o 135 oldu basta da 48 saatte verseydim ve ayni hastanede duzenli artisi gorucektim oda kan beni cok urpetti yani leke kanama leke seklinde 6 gun adet oldum bildigin ama artti cok sukur ben bile dustu diyordum
tatlibebegim_ MutluluklaGelBebek evet saymıştım canım inşallah miniğin seninledir ben kanama yaşamadım yerleşme lekesi falan o yüzden pek bi bilgim yok ama içini ferah tut nasibinde varsa her türlü sana tutunur zaten, bol bol elini karnına koy dua et kuruyemiş ye kefir iç avakado ye ben bunları yaptım doktor kese güzel yerleşti demişti
MutluluklaGelBebek tatlibebegim_ insallah canim peki gaz sancisi oluyor muydu sende öyle çok degil ama zaten bide sol tarafım sağ tarafimdan hafif şiş hatta sola yatınca orda biseler oluyor sanki rahatsiz oluyorum
tatlibebegim_ MutluluklaGelBebek doktorum beni özellikle uyarmıştı kan verdiğinde hep aynı hastanede ver diye fark olabiliyomuş ya, evet bende de gaz sancısı vardı ya içinde tutma tutunca kasık ağrısı yapıyor, sol taraftan yumurtlamışındır belki canım kaç yumurtan oluşmuştu