__aRzUu__ Kızlar bugün molfixin fırsat paketinden aldım da 1 numara 2 kilodan başlıyor diye ben 2 numara aldım 3kilodan başlıyor şimdide tereddütte kaldım 2 numara da acaba büyük mü olur
Bahar11mucize __aRzUu__ çok büyük gelmez canım kızım 20 günlük 1 numarasınıda kullandım şuan 2 numarasını kullanıyorum göbeğin üstğne çıkıyo göbek düşene kadar 1 numrasıyla daha rahat edersiniz 1 paket 1 numara yeter sonra 2ye geçiliyo 1 numara çok kullanılmıyo
Bahar11mucize __aRzUu__ bncede alın zaten ilk zamanlar çok alt değiştiriyosunuz göbek düşene kadar yeter 1 numara