Bulunduğum ilde devlet hastanesi takipliydim hep şuan 36+2 günlük gebeyim sorun şu ki Dr uma bu ayın 18 inde randevu almıştım iptal edilmiş ve ayın 27 sine kadar randevu yok bende mecburen yakın bı ilin devlet hastanesine randevu aldım ama bebeğim makat geliş en son dün kontrole gittik başka ildeki devlet hastanesine gittiğim Dr dedi bebek hala makat geliş bian önce Dr bulman lazim durumu anlattım kendisi de benim 38 haftalık olduğum zamanda hastanede olmayacağını söyledi makat geliş olduğu için de bebeği riske atmaz 38 de alınır sezeryan ile dedi haftaya pazartesi günü için mecburen bulunduğum il dışındaki başka ildeki devlete randevu aldım acaba sezeryan için gün verirmi durumu anlatınca