Cenayyy
Henüz doğurmadım 36+5 haftalığım şuanda. Ama kaşıntım geçti kendiliğinden hamileliğimin ilk 4 ayı çektim ilaç kullandım ürtiker ilacı sonrada kendiliğinden geçti kaşıntım. Kızarıp kabariyordu duş alinca geçiyordu rahatlıyordum. Ama uyuz değildi uyuz olsa hem geçiyor bulaşıcı ürtiker bulaşıcı değil