39+3 ye ben elendim kızlar dün akşam saat 8 de az bi su geldi emin olamadım sumu idrarmı hastaneye geldik test yaptılar suymuş servise yatışım yapıldı 1 cm açıklığım vardı sonra gece 11 de bardaktan döker gibi suyum tamamen boşaldı sonra sancılarım başladı gece ama çok hafifti sabah doğumhaneye indik 11 de açıklığım 2 cmdi ondan sonra sancılarım sıklaşmaya başladı yalan yok kızlar sancılar çok zorladı saat 2 gibi alttan fitil koydu ebe açılman 2 saattede olabilir 24 saattede dedi ondan sonra çok daha zorladı sancılar pilates topu herşey vardı ama sancıdan yapamadım sıcak suya girdim saat 2 den sonra hatta hep oradaydım su çok rahatlattı gerçekten 2 saat sonra büyük tuvaletim varmış gibi his geldi ebe geldi gelmiş bebiş dedi biraz ıkınmayla bebeğimi kucağıma aldım çok şükür hiç dikişim olmadı ebeler Allah razı olsun sırtıma masaj yaptı üzerimi değiştirdiler kolay olmadı ama kucağıma koydukları an sancı bitmişti yani bebeği gördüğüm için değil gerçekten o an sancım bitti hepinize bu yolda başarılar diliyorum hepiniz sağ sağlim kucağınıza alın merak ettiğiniz şeyleri sorabilirsiniz 🥰🥰🙏