hasemm7
31+0′da bel , alt karın , kasıklarımı saran ağrılar başladı bebeğim bir yerde toplanıyordu gebe olmasam adet olucak durumdaydım saatleri not aldım takip ettim doktorumla görüştüm , nst istedi hastaneye gitti nstde sancı çıktı alttan muayene oldum açıklık yoktu ama bebeğim aşağıya iniyordu ciğer geliştirici iğne ve serum yapıldı şuan 32 haftalığım ara sıra ağrım oluyor her hafta kontorlüm var üç gün önceki kontorlümde doktorum suyun yeterli olduğunu fakat servikal uzunluğun geçen hafta 39 iken 35 düştüğünü söyledi bu şekilde 2 hafta daha bizi getirir dedi sonrasına bakacağız.
Sizde ağrılarınızı takip edin ve doktorunuzla iletişime geçin yalancı sancımı yoksa farklı bir durum mu içiniz rahat etsin