Şimdi yaptırmam gereken tahliller var doğum için. Doktorum son tahlilleri istedi benden anestezi doktorununda görmesi için. Diğer hafta kontrolüme gideceğim özelde çok pahalı, arabamız yok hafta içi çocuğumla gitmek de sıkıntı. Acaba acilden giriş yapsam tahlillerimi yaparlar mı? Tam tahlil istendi. Yarın gidebilirim ancak. Yoksa diğer türlü çok zor olucak benim için.