Iydrnjg 24gunluk oğlum o acı ve omuzlarıma narkoz yüzünden giren kıranp beni maf etmişti bide ben grip oldum ertesi gün burnum tikalik öksürme bide normalde hasta olsam öksürsem 2,3saate bir öksürük olur tutmaya calisiyom diemi ne ard arda 10dk da bı balgam öksürük dikiş alinana kadar 3kes hastaneye gitik pansuman bezi kan oluyo dikismi patlamış die çok şükür atlatim 5,6gun sürdü benim şimdi çok şükür normal hayatım bazen anı ağrı giriyo ama kalkmam eskisi gibi rahat yan yatiyom yüz üstü yatıyorum sezeryanliyken hep sırt ustuydum yani ilk 5,6gun