Melisaural Selam kızlar 🥹 ilk beta değerim 08.09 - 404 10.09 - 687 13.09 - 3606 Biraz fazla yüksek değil mi İkiz olma ihtimalleri var mı 🥹 Annem de ikiz gen taşıyor olabilir miyim 🥹
Aylaa123 Melisaural 3 gün arayla vermişsiniz kanı olması gerektiği gibi artmıs betadan ikiz olduğu anlaşılmıyor
CeylanAk Betayla bir alakası olduğunu düşünmüyorum benimde ikizdi beta düşüktü 16 haftalıkken öğrendim ikiz olduklarını.. Allah gönlünüze göre versin ama 🙏☺️