Vlog1345 İkinci trimesterinde gaz sorunu ortaya çıkan oldu mu ya ilk 3 ay bişe yoktu şimdi afedersiniz su içsem gaz yapıyor evden dışarı bile çıkamıyorum 😢
Brgmde Vlog1345 ya mahfoldum diyebilirim. 4. Bucuk aydayım kıvrandırıyor sancı doğum sancısı zannedersn yani geçmiyorda anlamadım sıcak tutalım bakalım dün bir bardak suya 1 çay kaşığındannaz kimyon koyup içtm iyi gelecek dediler
Nananan Vlog1345 bende ilk trimesterde oluyordu aşırı bir şekilde şuan ikinci trimesterdeyim şükür en azından rahat çıkarabiliyorum en azından sancı fln yapmıyor inşallah düzelir seninde
Vlog1345 Aysmdr işin kötü tarafı bazen o gaz öyle sıkıştırıyor ki kıvranıyorum çıkana kadar. Yok mudur bir çözümü ya
Melismelo Trimester giricem, evet kabızlık ve full gaz sorunu cektim araştırdım o haftalar normalmiş sanırım 🙄
snoopy Çok geçmiş olsun, umarım bir çözümünü bulabilirsiniz 🙏 Ben kendimi gazman olarak düşünüyordum, eşimden daha çok gaz çıkarmaya başlamıştım 😬😬Ama gerçekten hamileliğin getirdiği bir nahoş bir durum maalesef 🥹