MerveA2020 ben şuan uygulamaya göre 10+4 doktora göre 10+2yim gündüzleri de çok oluyor ama özellikle geceleri mide kazınmasından mahvoluyorum hayır karnım tok yeni yemekten kalkmış oluyorum ama çok midem kazınıyor bişi yemezsem kusucak gibi oluyorum planlı bi gebelik değildi ve kilolu hamile kaldım bende