Fatma-K 14+5 günlük hamileyim. Karın ve kasık bölgemde ağrı var yürürken özellikle daha çok hissediyorum. Kanama falan yok çok şükür ama sıkıntı var mıdır? Dün doktor kontrolüm vardı herşey yolunda.
Ebrarckdr Fatma-K Bende yaşıyorum 12 haftadayım bazen korkuyorum acaba bir sıkıntı olabilir mi diye bilenler yazsıın lütfenn Belki de Rahimin büyümesinden kaynaklı da olabilir🌸
iremm48 Ebrarckdr ben de 11 haftalığım karın ve kasık ağrım oluyor daha yeni gittim doktora bir sıkıntı yoktu ama insan korkuyor yine de 🥺