Merhaba herkesee. 27 haftalik hamileyim eeeennn başından beri enfeksiyonla uğraşıyorum ki bugün gebelik sekerimin olduğunu da öğrendim🤦♀️ birbirlerini de tetikliyor anladığım kadarıyla zaten. Neyse asıl soru şu ki iki üç haftadır bebegim çok sık toplanıyor. Ben basta bi yerlerini dayiyor sandım ama kubbe gibi oluyor çok sert oluyor. Ağrı acı eşlik etmiyo. Doktorum bu haftalarda kaslari da gelisiyo agirlasiyo belirgin hissedersin dedi ki 56 kiloyum. Ama forumda bu durumu yaşayanlar sanci olarak cevap bulmuş hatta progestan nidicart vs kullanan var. Bu durumu yaşayan var mı? Normal mi yoksa nst ye bağlanmak için diretmeli miyim?