ezgi98 Ovulasyon testlerini tam çözemedim tam anlamıyorum.. Testlerim bu şekilde, hamile kalma şansım var mı sizce?? En koyu testin bir önceki günü ve bir sonraki günü değerlendirmiştim.
Yeniyeniden ezgi98 alttan 3 yumurtlama olmuş 2.catlama olmuş eğer öğünler ve oncesiniliski olduysa neden olmasin
Larraa Evet bir sorununuz yoksa bu testlerle yumurtlama döneminizi tespit edip hamile kalma şansınız var. Pozitif sonuçlar alırsınız inşallah 🥰
ezgi98 Larraa bu testlerle derken yani bu yaptığım testin sonuçlarıyla olarak demek istemiştim 🧡 Testler bana ait yumurtlama oldu mu olmadı mı anlamadım o yüzden danışmak istedim
Larraa ezgi98 Alttan üçüncüde yumurtlama olmuş. Sonraki gün çatlamış. Bir önceki gününü değerlendirdiyseniz zaten yumurtlama günü de sperm canlı kalmıştır içeride. Şansınız var yani 🌸🥰
ezgi98 Larraa yumurtlama sayılıyor mu o testim? 🧡 tam kopkoyu değil diye emin olamamıştım çok sağolunn
Larraa ezgi98 Evet kopkoyu değil ama baya baya koyu normal şartlarda o kadar koyu çıkmaması lazım. Bazen idrarın yoğunluğu rengini etkiliyor olabilir. Bu şekilde bakınca yumurtlama olmuş görünüyor. Yine de emin olmak isterseniz bir süre daha devam edebilirsiniz testlere 🌸
ezgi98 Yeniyeniden yumurtlamadan 1 gün önce ve çatlama günlerini değerlendirmiştim olabilir mi öyle sizce