Kızlar birkaç gün önce doktor kontrolüm vardı artık 39 hafta oldu herhangi bir açılma olmadığını söyledi yani ara ara Bebek’te bir toplanma kasılma gibi şeyler oluyor ve birkaç gündür de kasık bölgem bir tık daha böyle ağırlaştı gibi bebeğimin kilosundan dolayı doktorun önümüzdeki hafta yani çarşamba gününe kadar bekleyelim bakalım olmazsa sezeryan önerebilirim dedi ama hani normal istiyorsan da normalde yine deneriz zorlarız dedi yani büyük ihtimalle suni sancıyı kast ediyor suni sancın
nasıl yani bazı insanlar çok zor diyor açılma hiç olmayabilir diyor Suni sancı ile doğuran var mı ne kadar sürdü ?