Gnsdln Ben ilk gebeliğimde 22. haftadan sonra hissediyorum düzenli olarak uzandığımda falan anca hissediyordum 30 da sertleşti hareketleri sonra tekrar azaldı yeri daraldığı için. Ama şuan ikinci gebeliğim 20. haftadan beri gümbür gümbür uzanmama gerek yok sürekli hareketli bazen canımı bile acıtıyor ☺️ama sağlık olsun da bunlar sonradan özlenecek şeyler önemli değil. Her gebelik aynı olmuyor sürekli hareket halindeyseniz bebeğiniz yüksek ihtimal uyuyordur yan yatın ve o şekilde dinleyin 👍