Bu süreç gerçekten psikolojik olarak çok yorucu sürekli kendimi burada sizin yazdıklarınızı okurken buluyorum hamile kalan arkadaşlarıma çok seviniyorum aynı zamanda da kendim için üzülüyorum ve fark ettim ki bu durum beni gerçekten üzmeye başladı İnsanların mutluluğunu paylaşırken bir yandan da kendim için gerçekten çok uzuldugumu ve bu durumun beni çok etkilediğini anladım en iyisi uygulamayı kapatmak inşallah bir gün buraya ben de hamileyim deyip gelebilirim ve insanları umut olabilirim inşallah hamile olanlar en güzel şekilde bebeklerini kucaklarına alırlar Hamile kalamayan arkadaşlarıma da her şeyin Allah’tan geldiğini hiçbir zaman umutlarını yitirmelerini diliyorum kendinize iyi bakın Allaha emanet olun❤️❤️❤️❤️