Kızlar merhaba az önce yürüyordum rahmim çok agirlaşmış zaten 40 haftalık olduk bugün nefes alırken çok kötü bir ağrı girdi sırtıma göğüs kafeslerime mideme heryerinde nefes almaktan korktum yani birde bebek hareketleri çok oldu sizce doğum belirtisimidir ? Aranızda bunu yaşayan varmı şiddetli sırt ve göğüs ağrısı karnımın üstü yani yanlarım çok kötüydü