aaydingulsahhh ya çok okumadım alttaki yazıtları ama, ne olursa olsun kahve iç derim. Bende var migren allahım sabah girdim sezaryene akşama doğru bir ağrı başladı omzumda böyle bişey olamaz ben kahveyi bir bardak içeceğim ve geçecek zannediyordum. Hemşireler yürü geçer diyor asla geçmedi ve 1 hafta boyunca başından belime ful tutuldu ve ağrıdı kafayı yiyordum ağlaya ağlaya emziriyordum. Sonra bir arkadaşım kahve iç dedi sabah uyanınca içiyordum bi bardak şöyle 3 saat falan geçince tekrar ağrı başlıyordu kahve içtikçe o ağrı geçti. En kötü şekerlilerden al iş ondan içtim ben de sürekli kahve içtim öyle geçti. Kork diye değil de önlemini al diye anlattım sağlıkla gelsin minik ♥️