Totuu şuanki gittiğim doktorda aynısını söylemişti. Korkulacak birsey yok demişti. Cok fazla yüksek degil ama yinede düşürmeye calışalım dedi. Bu ilaca baslayınca demir ilacinı bırakmiştım ama hergün 2 yemek kaşıgı pekmez iciyorum. Cok şükür kan degerim iyi. İlaç içe içe tiksinir olduk artık 😂