38+4 haftaligim kızlar vajinamda ağrı var böyle nasil tarif edicem bilmiyorum ama batma hissi sanki bıçak saplanıyor özellikle bebek toplanınca ama geçmeyen bir ağrı var yürürken yatarken kalkarken otururken neden olur bu en son gittiğimde acilmam yoktu acaba açılmam mi oluyor wc giderken bile destekle gidiyorum başına gelen var mi