Neferut Yarın kandil diye namaz kılmak istiyorum aslında ama karnım da cidden büyüdü artık eğilirken falan sıkıntı yaşıyorum. 1 gün sonra 27. haftaya gireceğim. Oturarak kılmak caiz olur mu acaba bilen arkadaşlar var mı? Ayakta zorlar beni
Anneadayiii Neferut canım ben gebeliğin başından bu yana oturarak kılıyorum çünkü riskli gebeliğim var hep yattım ve eğilip kalkmak bile etkiliyordu. Diyaneti de aradım sordum sağlıkla ilgili bir durum olduğu için izin var oturarak kilabilirsin dedi. Önemli olan niyetimiz. Rabbim kabul etsin 🤲
Ebbruc Neferut bende serklajlıyım ya canım , annem bana sandalyede kıl bişey olmaz dedi ama bende emin olamadım bi türlü karnıma da çok yüklenmek istemiyorum. Sandalyede oturarak denicem
Bilhayalacz Neferut kılabilirsiniz hamilelere cevaz var 🌷 Rabbim kabul eylesin ibadetlerinizi şimdiden 🤲🏻🌸
Neferut Anneadayiii Aslında benim sağlık sorunum yok ama yere düşen bir şeyi bile alamıyorum kasıklarıma ağrı giriyor ve nefesim daralıyor. Yine de her kandilde 50-100 rekat arası namaz kılarım kılabildiğim kadar o akşamı namazla geçiririm yani şimdi de aksatmak istemiyorum. O yüzden oturarak kılmak istedim dediğin gibi niyet önemli Allah kabul etsin şimdiden 💞
Neferut Ebbruc Önemli olan niyetin canım zaten sağlık sorunun da varmış kendini yormadan sandalyede oturarak kılmayı dene eğer zorlanırsan da yapmazsın telafi edersin sonra 🫶🏻
Ebbruc Neferut öyle yapcam canım da bakalım artık, Allah yardımcımız olsun 🙏🏻❤️ Rabbim niyetimizi kabul etsin
Yeniyeniden Neferut annemde oturarak kılıyor ayaklarından rahatsız diye çoğu kişi yaşlılarda oyle yapiyor
Neferut helloandhello Allah kabul etsin, ben de ilk defa öyle yapacağım. Aslında hamileliğimde kandil yine denk gelmişti kılmıştım normal ama karnım yoktu o zaman şimdi olunca zorlanıyorum ☺️💞
helloandhello Neferut aynen rüku ya giderken zorlanır insan secde de koltuğa oturuyorum ben belimden eğiliyorum Rabbim kabul eder inşallah yeter ki kılalım namazlarımızı 🙏🌹🤲
Civcivlerinannesi Neferut oturarak kılabilirsiniz. Önemli olan niyet. Hamile olduğumuz için malum karnımız var çok eğilmemize de gerek yok. Önemli olan yerine getirmek ve niyetimiz🤗🫶🏻
Neferut Civcivlerinannesi Çok teşekkür ederim evet dediğiniz gibi önemli olan niyet içimizden geçen 💐
Mucizeayla Neferut oturarak kılıyorum bende. İlk kılarken çok garibime gitmişti nedense kendimi kötü hissetmiştim ama sonradan araştırdım ki hamilelikte herkes oturarak kiliyormus 🥲
Neferut Mucizeayla Evet ben de ilk defa oturarak kılacağım için çok garibime gidiyor. Acaba ayakta kılabilir miyim diyorum 🥲 sonra da riske atmaya ve kendimi yormama gerek yok diye karar verdim ibadetin her türlüsü makbul bence bide mazeretimiz olmadan yapmıyoruz 🌸