Bana da yazmak nasip oldu diyelim bende basımdan geçenleri yazayım :) ameliyat tecrübem olmadıgından her durumdan korkuyordum ve damar yolundan iğneden yana da fobim var öncelikle onu söyleyelim 38+2 de kontrole gittim ve 37 ile aynıydı gelişim durmus dedi dr ve 1 tane sancımda cıkmıstı nst de doguma alcam dedi bu sekilde ani gelişti benim doğumum :) yatış yapıldı ben 9 da gittiysem 3 teydi dogum ve aşırı stresle beklemek cok zordu aynı zamanda damar yolumu korkuyorum açılınca tansiyonum düşüyor diye 5 hemşire gelip açtı 😀 allahtan eli hafifmiş iğne inceymiş orda sorun olmadı. Daha sonra kordon kanı için geldiler foto cekimi için geldiler bianda saatim geldi beni almaya geldiler sedyeyle o an stres 5x artıyor gerçekten. Biri dokunsa aglayacaktım kimse dokunmadı aglayamadım hala içimde kaldı 😀 neyse beni indirdiler ama 20 dk kenarda bekledim temizlenmesini içerisinin biri geliyor biri gidiyor stres artıyo ama bi yandan da daha var diyio kendimi rahatlatıyodum. Derken beni aldılar diğer sedyeye yatırdılar ve damar yolu orda olmaz diyio diğer kolumdan bidaha açtılar 😐 neyseki oda acımadı istediğim yerden açtırttıgım için ve anestezi dr u geldi. Oturttular egilmemi söylediler bişiyle sildi etti bişiyler döktü sonra iğne yaptı o iğne tetanozu belden oluyormussunuz gibiydi tam olarak ama agrısız sadece hissi öyle ufak yanma serinlik karışımı his. Neyseki korktugum gibi olmadı daha sonra uyusmamı bekledi yatırdılar iğneyle kontrol ettiler hemen uyusmadım 3-5 dk geçti sonra uyustum ben. Sonra cocuk dr u beklediler o sıra doktorumda gelmişti zaten bekledik oda gelince basladılar valla ne sallanma ne bastırma hiç biri yoktu sallanmadım hiç doktor eli denen bse var bence. Bastırmayıda biraz yaptı yanındakı hemşire ama doktorum bırak sen tamam grek yok dedi cıkardı kendisi. Beni kesmesiyle bebişin cıkması 1 dk sürmedi 40 saniye falandı. Midem de bulanmadı söylendiği gibi. Uyusma hisside cok güzeldi bu arada 😀 neyse sonra kordon kanı ile uğraştılar bebişi gösterdiler orda ağladım ay cok minik diye 😀 sonra onu kenara aldılar beni dikmeye geçtiler benm son kata kadar kendı dr um dikti en üstü estetik dikişi hemşire dikti. Zaten sohbet muhabbet geçti zaman. Sonra diğer sedyeye alıp gene kenarda bekletildim gelip alınmak icin. Benim uyusturulma damar yolu kesilme dikilme kordon kanı bunların hepsi 30 40 dk sürdü kısaydı bence bu arada 3300 gözüken 52 cm gozuken bebem 3010 50 cm cıktı 🫠 ben 2 gün yatıs istedim doktorumdan agrı olunca serum isterim rahat rahat diye oda okeylemişti zaten 2 gece kaldım ben iyikide ole yapmısım agrım oluodu tık serum hop geçiyodu😀
Neyse ilk yürüyüşüm zor değildi basımda dönmedi hemşireler okdr destek vermedi hatta ben kendimi kaldırttım daha cok yürüdüm orda sızlama acı bi his vardı ama asla dayanılmıcak değildi bence sık sık kalktım yürüdüm ama aksam bantı açtıgımda hafif kanama gördüm dr uma yazdım gece geldi pansuman yaptı bana sıktı iyice orları kum torbası koydurttu iyice sardı beni tekrarlamasın diye ordada doktorumun gelmesi cok iyi oldu cunku hemsirelere de yaptırtabilirdi , geceden sonra ve diğer gün daha rahattım ben hastanenin kafesine gidip kahve fln içtim hiç öyle cok yatmadım pek bide eğikte yürümedim hemşirelerde tebrik etmiştir genelde egilerek yürünüyor dediler 😀 bu arada wc oturmak kalkmak hiç zor değildi asırı rahattı yataga oturmaktan daha rahattı ama wc yapma hissiyatı kötüydü yani baskı varmıs gibiydi onu sevmedim. Evdede ben kendım kalkıp oturdum acıdan ziyade yanma hissi oluyordu benim hep oturup kalkarken sadece ben kendım kendıme yaptımmdiye 1 haftada geçti herşey ama yanma arada oluodu oda 10. Gün bitti gitti. 2 gün sezeryan bandı kaldı yıkandım sonra cıkardım 3-4 gün yıkanmadım bilerek ben. Valla benm hiç korktugum gibi değilmiş kötü senaryolalarla gidip bumuydu diyerek bitirdim süreci suan 17 gün oldu 😀 asla korkulcsk bse yok sezeryan olcaklar için söylüyorum 2 sey cok zordu sadece 1. Si sezeryan bandı , alttan kesilirseniz bacagınıza da yapısıyor benım resmen bacağımdski etler kalkmıstı minik minik orası daha cok acıodu lanet bir bant. 2. Si de arabaya binmek gerçekten için sallanıyor hibi oluyor ve hoş değildi karnımı tutarak gidip gelsemde hissiyat kötüydü arkdaslar geriside hiçbişi yoktu :)) medicanada dogum yaptım ben ordanda cok memnundum sorunuz varsa sorabilirsiniz gayet ayrıntılı yazdım fikir olsun diye :)))