Heycanlianne_41 biz hiç araştırmadık, çünkü eşimin operasyon geçireceği dönemde yaptıran kimseyi bulamadım, bütün forumları gezmiştim. Bize bu işlemi orada gittiğimiz üroloji doktoru önermişti, radyoloji uzmanları yapıyor diye anlatmıştı, bizde güvendik yaptırdık, çünkü ameliyat daha riskli, bi ton bıçak altına yatacak, sperm değerleri sıfırlanacak, 6-9 ay arasında yeniden toparlanıp yükselecek, enfeksiyon riski var, daha bir sürü şey, embolizasyon işlemi o kadar zor değil, sadece genişlemiş damarları tıkıyorlar o kadar, işlemden çıkınca arabayı eşim kendisi kullandı felan 😁