Melosum34 Kızlar bu markayı kullanıyorum magnezyum olarak ama bir değişiklik yok halsizlik yorgunluk aynı ya bide tadı çok kötü decavit ve ferrum da kullanıyorum bir tık enerji yok bende siz ne kullanıyorsunuz magnezyum olarak
myangelson Melosum34 ilk hamileliğimde onu kullandim bende ama bana iyi gelmişti ağrılarıma. Doktorunuza belirtin ilacınızı değiştirebilir
Bersu3434 Melosum34 ilk gebeliğimde kullanmıştım şuankinde ocean extramag kullanıyorum doktorunuzla bir görüşün bazen bazı magnezyumlar yetersiz gelebiliyor birde kan tahlili verme şansınız varsa değerlerinize baktırın derim
Merve-metin Melosum34 ben şuan onu kullanıyorum ve ağrılarıma çok iyi geliyor eğer iyi gelmediğini düşünüyorsan doktoruna söyle değiştirsin ilacı canım
Melike1001 Melosum34 bende kullanmaya başladım bugün ama bende dehşet Bi gaz problemi var karın ultrasonunda bile gazdan bebeği net göremiyoruz bundan dolayı başlamam gerektiğini söyledi ve başladık
Melosum34 myangelson bir ilaç daha önermişti ama hatırlamıyorum bunu devlet karşılıyor diye bunu al dedi pişman oldum bir işe yaramadı bende :(
Melosum34 Bersu3434 baktırdım ona göre verdi magnezyum hatta günde 2 kere iç dedi dediğiniz markayı önermişti bide o nasıl acaba daha etkili olabilir mi devlet karşılamıyor diye bunu al dedi keşke almasaydım
Melosum34 Merve-metin devletin karşılamadığı bir ilacı da yazmıştı kağıda unutmuştum adını arkadaş yazmış ondan alacağım olmadı yeniden gideceğim 🙂
Alone Melosum34 wellcare magnezyum içiyorum cnm. Hem hap şeklinde hemde iyi geliyor. Suda eritilenleri asla içemiyorum
Nezahatozen Aynı magnezyumu kullanıyoruz ama bacağımda resmen semsert zorluyor yürürken kaslarım acıyor sol bacagım
Melosum34 Nezahatozen aynı yaşadığım şeyleri tarif etmişsiniz ayağa kalkarken zorlanıyorum kaslarım çok ağrıyor