Merhaba dün gece sık sık sancı çektim ve Nstde çıktı sancılarım .Muayne oldum açılmam yoktu ama ağrım vardı .Sabah tekrar baktılar sancılarım tamamen bitmedi ama azalmıştı beni eve yolladılar.Dikkat etmem gerektiğini ve suyum geldiğinde yada tekrar sancım geldiğinde çağırdılar .hala sancım var ama hafif regl ağrısı gibi sizce bu bebiş ne zaman gelir ailemizde çoğu kişi erken doğum yapar bizim .Sizce bu sancı beni kam hafta götürür çok korkuyorum ilk gebeliğim