Lina_06 Kızlar 14.haftalık hamileyim ama aşırı başım ağrıyor iki gündür normal mi ne yapmam gerekiyor geçmesi için paroen varmı hamilelikte 🥹
Bebisiminannesii Lina_06 bende ayni durumdayım 15 haftalik olucaz yarin haftada 1 kesin basim agrir ilac ta içmiyorum parol geçirmiyor diye..😏