Ben 36+2 haftalık hamileyim bu üçüncü doğumum olacak Allahın izniyle. Normal doğum diğer ikisi. Bugün ağrı ile doktora gittim 3-4 cm açılman var nst de sancına bakalım dedi. Sancı görünmüyor ama benim kasıklarım ve belimde şiddetli ağrı vardı. Medipol Çamlıca da muayene oldum. Sonra Mediva Çengelköye gittim. Net 4 cm açıklığın var nst görelim dedi. Sancılarım 45-60 civarı çıkıyordu. Ama doğuma alamayız erken dediler yat dinlen sancıların artarsa gel dediler. Benim şu an sancım var. Kalçamda bir baskı hissediyorum. Yürümekte zorlanıyorum kasıklarım ve belimde ağrı var. Bana bir fikir verin nolur. Devlete mi gitsem başka bir hastaneye mi gitsem.