An53 Trilecee Ben kimlik belirten isimlere biraz karşıyım, eren de bi yönelime ait bir isim oluyor genelde. O yüzden bence can olsun
Trilecee An53 aslında hiç alakamız yok yönelimle ben taktım nedense bugüne kadar eren die düşündüm hep ama bugün artık acabamı dedim salı günü doğuyor çünkü
Trilecee cLearQueen yaaaa bende çok seviyorum 2. Oğlumdan beri ama canıda çok seviyorum aksi gibi 2 isimde sevmiyorum🤯
Trilecee cLearQueen bana eren koyarsam çok naif sakin merhametli ve hisli bir insan olacak hissi veriyor eren ismi ama işte son 3 gün kafamı karıştırdılar eren ne ermiş gibi diolar
cLearQueen Trilecee bana eren koyarsam çok naif sakin merhametli ve hisli bir insan olacak hissi Kesinlikle dogru… esim cok hislidir… bisey izlerken bile hic kiyamaz gozleri dolar falan 🤭 siz milletin dedigine bakmayın