Selam kızlar ben adet oldum bu ay elendim sanırım 🥹 artık inşallah bir daha ki aya diyorum 🙏🏻 şuan benim ile aynı gün adet olan var mı acaba 🤔 var ise önümüzdeki ayı nasıl değerlendirmeliyiz 🌸 birbirimize öneri ve fikir verirsek çok sevinirim bu yolda beraber ilerlemeye devam edelim 🥰