melek_11 Kızlar oğlumuza Kaan ismini düşünüyoruz ama Kaan Kağan karmaşası yaşanır mı sizce? İkinci bir isim konusunda da kararsızız. Yorumlarınızı bekliyorum..
bebegimmm16 melek_11 benim oğlumun ismi de Kağan. Biz ğ ile tercih ettik. Türkce de iki sesli harf yan yana gelmiyor. İkiside aynı aslında siz hangisni beğenirseniz:)
Bersu3434 melek_11 bende kağan alp olarak koyacağım sonuçta kimliğe kağanda yazılsa söylenirken kaan olarak çıkıyor ağızdan çok takılmadık o yüzden
Smeyrq melek_11 Dün aynı mesele için post açtım ve hala karar veremedim muhtemelen kaan olacak çocuk açısından sıkıntı olmasın ğ harfini vurgulamak zorunda kalmasın diye
aslaninannesi7 melek_11 yaşarsınız o sıkıntığı. Kağan olması sıkıntıyı giderir kuzenimin adı Kaan söylenirken Kağan çıkıyor insanın ağzınızdan
Smeyrq melek_11 Hayır canım tek isimciyim ben zaten sadece bir isimle hitap ediliyor fazlalıkmış gibi geliyor bana
bebegimmm16 melek_11 evet canım Türkçe de Kağan zaten Kaanda soylenirken Kağan olarak okunuşu gibi çıkıyor
MorKelebek54 melek_11 zaten genelde konulan var bilinen kaan o yizden sorun olcagini sanmiuorum ben bi oglum daha olursa ege koymak istiyorum ama fikrimi degistirede bilirim
Annelikmghb melek_11 cok haklısın soylerken bile yanlış çıkıyor Karan veya Eymen ismini beğeniyorum bende belki sana fikir olur oglum olsaydi ikisinden birini düşünüyordum