38 haftalik hamileyim 10 gün önce gittiğimde de kendi doktorum yoktu bugün gittim bugün de yok başka doktora yönlendirildim girdim uzandım asistanina diyor karin çevresi 36+1 kalp atisi pozitif ultrason makinesini bile göremiyorum çocuğun kalp atışını duymayı geçtim dedim ki karin çevresi 2 hafta geriden mi geliyor diyorum evet küçük bebek diyor bakmayı bıraktı hocam boyuna kilosuna bakmadiniz diyorum 3 kilonun üstü zaten makineler net göstermiyor diyor kordon dolansa falan gosteriyormu diyorum bu makineler göstermez diyor her gittiğimde aynı cevaplar suratlar asık zorlamı yaptırıyorlar mesleklerini anlamıyorum ya yemin ediyorum sinirim mideme vurdu midem bulanıyor ya doktor yok ben 2 hafta içinde dogum yapacam Allaha emanet dogum yapacam alttan muayene edilmedi acikligim varmi belli degil takipli olduğum doktor yok bu nasıl saçmalık ya