Sulearas Wg12 30+3 den selamlar. Daha hıc bir hazırlık yapmadım 33 35 arası cantamı hazırlarım diye dusundum Allah nasip ederse ılk kızım sezaryendı buda sezaryen olacak sagsaglım alallıö kucgımıza insallah 🙏
denizleo09 Wg12 benim ilk doğumum erken oldu gün bile alamamıştım ki bebek gelmeye karar verdi prematüre doğmuştu kızım 😊 bunda da henüz doktor bi zaman söylemedi benim bildiğim kadarıyla da sezaryende biraz erken alınıyor sizin gönlünüz hangi doğum türünden yana ben cesaret edemiyorum normale
Wg12 denizleo09 bende normal doğum istiyorum fazlasıyla beni korkutan Sezeryan doğum yapmak nede olsa amelîyat ya Bide sonrası zorlayıcı olurmu falan diye düşünüyorum Sezeryan olduğu için süt gelmemesi gibi gibi bir kaç durum normaldede Yırtılma olabilyor diye biliyorum bakalm Hayırlısı Ama gönlüm normal doğumdan yana
Tuzlimon1 Wg12 selam 👋🏻 bizde 30+1 deyiz. Çanta hazırlamaya başlamadım henüz. Bütün kıyafetleri yıkadım ütüleme işi kaldı. 32 de çalışamaz raporu alıp evde kalmaya başlayınca yapacağım bütün hazırlıkları öyle planladım 🥰
denizleo09 Wg12 inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza. Ben sezaryende daha önce hiç zorlanmadım süt de sanırım kişiden kişiye değişiyor çünkü çok çabuk gelmişti benim sütüm, ekstra bir şey de yapmamıştım o dönem. Doğum iste her turu zor malesef :)
Tuzlimon1 Wg12 aynen 33 ideal ya birde erkenden koyunca buruş buruş olur ütülü kıyafetler diye düşünüyorum o yüzdende geç hazırlamak istiyorum
Tugba9106 Wg12 bende başlicam artik zamani geldi .32 Haftalik olduk .34. Haftada doktorda randevum var heyecanliyim Nst ye bağlicak .Artik çantamı Arabada yanimda taşicam 😀 .diğer çocuklarimda son randevularda Plansiz doğum etmiştim çantami taşimamiştim yanimda Birde 80 km yok evimle hastane arası 😀 eşime zor oluyordu git gel birde yanımda olamiyordu doğumlarimda Çantamı gidip alasiya kadar 2 çocuklarim çoktan doğmuşlardı😄.Sağlikla gelsinler
Betul_ela0 Wg12 32. Haftada olup hiçbir eksik almayan ben sanırım 2 hafta daha birşey alamıcam bende sanırsam 34-35. Haftada çanta hazırlarım inşallah bizim kız erken gelmez tabi
Wg12 Betul_ela0 ben stres oluyorum vakit yaklaştıkça ya Erkenden halledip rahat etme kafasındayım ben sonradan ağırlaştıkça herşey daha zor gelir gibi
Tugba9106 Ben 32 haftalık oldum sezeryan doğum olacak 38.haftada muhtemelen bebeğimi alır .az kaldı deli gibi hergün takvime bakiyorum sanki ilk bebeğim gibi🤩 . Ben herşeyimi aldım yikadım ütüledim Ama Çantamı hazırlamadım daha Bugün hazirlamayi düşünüyorum inşallah çocuklarımla .😇 onlarda Heyecanlılar Sağlikla gelsinler inşallah . Ev Temizliğimi bile yaptim bu halimle kendim usul usul .zaten Hiç duramam ben hep temiz tutarım evimi 😃
Wg12 Kızlar sizde bazen Düşünüyomusunuz Ya Bebek doğdu Sonrası nasıl olacak falan Nasıl emziricem Nasıl yatırıcam falan
Tugba9106 Wg12 arada geliyor aklıma .sacma seyler geliyor aklıma Ya erken doğarsa acaba sütüm gelirmi bilmem ne 😀 ben Emzirme Danişmaliğı buldum bana destek verecek doğuma kadar ve doğduktan sonra .2 çocuklarim emmediler bunu emzirmek istiyorum bu yüzden bi danişman buldum .
--sy 31+4deyiz, 27-28. haftalarda halletmiştim her şeyi, iyi ki halletmişim diyorum çünkü 30. haftaya adım atmamla ağırlaşmam bir oldu şu vakte bıraksam o zamankinden daha zorlanırdım
Wg12 --sy bende aynı haftalarda yapmıştım Şuan üstümde Onun rahatlığı var eksik gedik yok Sadece çantayı koyucam o kdr