Cosimaniehaus Bebiş hareket edince sağ altta bi noktama ağrı girdi geçti aniden, gaz sancısı gibiydi. Doğum sancısı böyle bir şey mi acaba?🥹
Hunilianne222 Cosimaniehaus yok o sancı öyle bir nefesini kesip bağırtıyor ki farkedersin muhtelemen adet sancısı gibi belin ağrıyor karnında kasılmalar oluyor
Cosimaniehaus Hunilianne222 adet sancısına benzemiyordu hiç. Böbreğimde genişleme var belki gaz birikmiştir aşağılarda. Bebiş de hareket edince sıkıştırdı iyice demekki. Doğum yaklaştıkça gelen korku hissi🥲