Hasret18ayaz bir de bir kaç kişiye sordum ama cevap alamadım tam anlamıyla.o gecikme olan dönemlerde de birliktelik yaşadınız mı acaba? Şimdi biz sadece ovulasyon dönemi olan 7-8 günlük süreci değerlendirdik .her ihtimale karşı devam mı etmeliydik.sizin ilk gebeliğinizde gecikme yaşadığınız zaman yumurtlama olmuş ve öncesinde değil de gecikme zamanında hamile kalmış olabilir misiniz