Leyna Devlette doğum yapanlar sancı geldi diyelim vardık hastaneye o sırada üstümüzdekiler le mi alıyolar doğuma ne giyiliyor ayakkabı falan ayakta mı oluyor?
Bulut74 Leyna yok canım sadece bi önlük giydim ben iç çamaşırı hiç birşey kalmıyor. Ayağım da terliğim vardı yaza gelmişti doğumum.
Emell Leyna tamamen soyuk arkasi acik onluk giydiriyorlar. Acik derken oyle 2 3 tane ip ile bacik yapiyorajn arkaainda
Zehra5507 Leyna Evet ama ben çıkardım hep wc ye gittim en son suyumu patlattiktan sonra daha çıkarmadım 😊 çünkü sancım vardı cesaret edemedim
Hulyalp Leyna normal diye hastaneye gittigim icin biliyorum. tamamen soyup onluk veriyorlar sezaryana donerse metal varsa tokanda o bile yasak oluyor
Bettby Leyna canım sen kendi kıyafetinle gittin doğum başladı sana mavi bir önlük elbise veriyolar içine bişey giymiyosun sonrası allah kerim işte herşey bitince de güzel pijamalarını giyip yavrunu bekliyorsun 😍😍👼🏼👼🏼