İkinci gebeliğim 20 haftalık oldu çokta heyecanlıyız ama ne ben ne eşim sanki hala hissedemedik bebek içimde kıpır kıpır ama sanki unutuyoruz hep varlığını bulantılarım falanda olmadı sıkıntısız geçince mı böyle oldu acaba yada ikinci bebeklerin kaderi mı bu 😂 sizde durumlar nasıl ya bir tek ben mi böyleyim