Kızlar geçen ay da ovulasyonla takip edip değerlendirdim ama negatifi görünce bu ay reglden sonra canım yapmak istemediği için ovulasyon yapmadım reglim düzenlidir geçen ay 12. Gün yumurtlama gördüm bu ay da pazar günü ayın 15 i yumurtlama normalde ama bugün şeffaf akıntı çok olunca öylesine yapmak istedim ve çok şaşırdım sizce şuan pik mi erken yumurtlama mı görüyorum
