Lovelovebaby
32 haftalığım gebelik şekeri olduğu için 38′de doğum olucak bebeğim baş geliş , fakat 31+0′da sancım oldu ciğer geliştirici ve serum aldım ara sıra ağrılarım devam ediyor bebeğimin suyu yeterli geçen hafta servikal uzunluk 39′du bu hafta 35 düşmüş doktorum 2 hafta daha bu şekilde geçirebiliriz dedi aksi bir durum olursa 36′da alıcam dedi.
Eğer gününde olursa normal istiyorum ilk gebeliğim o an herşeyi çekip bitsin istiyorum ama erken gelirse normal olacağını zannetmiyorum bende çok kararsızlıklar içerisindeyim sağlıkla gelsinler inşallah 🌸