Bugün sabaha kadar hafif bi regl ağrısı gibi ağrı vardı karnımda,uyandığımda karnım aşağı düşmüş midemde ki baskı inmişti aşağı,lavaboya gidiyorum o sıra da kasıklarım aşırı derecede ağrıyor. Kızlar bilen yazsın panik oluyorum şuan tekim,bu doğum belirtisi olabilir mi?