Kızlar benim bat 10 du daha olmadım testler neqativ hiç regl belirtisi de yok yalnız belim ağrıyor ya mevsimden dolayı yada geç döllenmedir diye kafamda milyon soru var ama testler neqativ diye kan vermek de içimden gelmiyor bu gün sağ bacağım aşırı ağrıdı ağrı hep oraya vurdu sizce hamilelik belirtisimi? hamilelikte böyle olan varmı?birde sabah biraz kahvemsi lekelenme oldu daha hiç bir şey gelmedi sizde adetmi yoxsa hamilelik belirtisimi?