kızlar bısey sorucaktım bende sarı akıntı mevcuttu defalara fıtıl kullandım fıtılın gıttıgı günde dahıl devam etti, doktor hep yaşadığım ıcın normal olduğunu vücudumun salgıladığı söylüyor. Neyse ayda bir tahlil verirken ısrarda 15 lokosıt ve az bakteri çıkınca ılerlememesı adına antıbıyotık verdi, sorun şu ki antıbıyotık yarın bıtıcek ama antıbıyotıkden dolayı mı bılmıyorum ısrarda koku oluyor. Hanı böyle serum yerız idrar yaparken serum sonrası koku olur ya öyle, normalde böyle bı durum yoktu antıbıyotık kullandığımdan beri var normal mi bu? Penisilin grubu ılac bu arada sarı akıntım hep var serkaj oldum olurken aletle bakmış enfeksiyon yok dedi, gebelık öncesi smear verdim temiz çıktı, kadın doğuma gıttım aletle baktı temiz dedi. İdrar tahlıllerı verirken de temiz çıkarken de akıntım hep var yıllardır