Glcn_123 32 haftalığım doktor bacakları uzun dedi korkucak bişey varmı sizce kızlar uzun olması normalmi
cLearQueen Glcn_123 yok kızz… benimkinin de bacağı uzunmuş doktor uzun bi kiz olcak.dedi 😄 ben de uzunum eşim de uzun zaten normal