1993kubra şöyle söyleyeyim ben 5 temmuz’da kürtaj olmuştum kürtajım üzerinden 2 ay geçti ben bu ayı değerlendirdim maalesef adet oldum yani şu an 2 adet dönemimi geçiriyorum İnşallah bu adet döneminden sonra bir daha denemeyi düşünüyoruz patoloji sonucum ve tahlillerimin hepsi temiz çıktı Allah’a şükürler olsun doktorunuz herhangi bir sorun görmediyse ve eğer izin verdiyse Bu sizin kararınız kendinizi psikolojikmen toparladıysanız ve bunu başarabileceğine inanıyorsanız bu yola girebilirsiniz İnşallah her şey gönlünüzce ve kalbinizce olur doktorunuz 3 ay bekleyin diyorsa mutlaka bekleyin bir bildiği vardır belki Rahime anca toplayabilir İnşallah gönlünüzce olsun her şey