@songuleryuz Umarım bebeğiniz sağlıklıdir.
Ancak değil ise de lutfen 'ben anne olamayacağim' diye düşünmeyin.
Ben temmuz ayında bir kimyasal gebelik yasadım. Şuan 3 aylık hamileyim. Az çok formlara bakarsanız. Bir cok kisinin kimyasal gebelikten kisa bir zaman sonra hamile kaldiğini okuyacaksiniz.
Allah oncelikle bu bebeginize sağlik sihhat versin, ancak olumsuz bir durum yasarsanızda en kisa zamanda sağlikla bir haber alirsiniz insallah.