songuleryuz çok üzüldüm canım Allahim sabır versin, ama bu anne olamayacaksın demek değil cnm üzülme vardır bundada bir hikmet, demeki saglikli bi gebelik olmayacakmış öyle düşün, ben geçen sene mart ayında dış gebelik yaşadım ve tüpümün birini aldılar ve doktorum bana üzülme sağlıksız olacakmış ki bunu yaşasın dedi ve bunu diyen alman bi doktor ve şuan 7aylik hamileyim, Allahim insallah en kisa zamanda sanada nasip eder tekrar hiç üzülüp kendini sıkma, Rabbım in bi bildiği vardır dualarım seninle.