ilooo KIZLAR 8+6 HAFTALIK HAMİLEYİM SÜREKLİ UYUYORUM 5. HAFTADAN BERİ NORMAL Mİ AKŞAMLARI ERKENDEN UYUYA KALIYORUM MECBUR SABAH KALKIYORUM İŞE GİTMEK İÇİN
Hzldem ilooo ben ilk üç ay kafami yastıktan kaldiramadim doktorumda cok normal vücudun iki kişilik efor harcıyor daha cok uyumak isticeksin demisti :) suan 30 haftalik karnim büyüdüğü icin uykum olsada yatamiyorum rahatca :)) bol bol uyuu 🩷
Melike1001 ilooo hiç merak etme bende aynıyım 7+6 dayız bizde bebeğimle akşamları 10 deyince uykum geliyor ve uyuyorum 😁 biraz araştırdım hormonlar etkiliyormuş